Derma Kilat

Isnin, 17 September 2012

TERKINI n TERBARU... Petua Baru MAsuk Hutan..

Assalamualaikum....
Kepada Semua-semua 
followers yang dikasihi
dan kepada Pengunjung-pengunjung
yang tersesat masuk dalam blog Saya..
Saya nak ucapkan Terima KAsih
Bebanyak..

Tanpa anda Semua
TIDAK 
bermakna Blog Saya...

Oklah, Malaz nak mengomel 
bebanyak... mesti korang nak
tahu petua yang 
TERBARU dan TERKINI
tak ada orang yang pernah 
TERBITKAN lagi ENtry ni
di mana-mana blog...

PETUA 
baru untuk
MASUK HUTAN...
KOrang suka ke masuk HUtan??

Pencuri MAya
MEmang suka Gila
masuk HUtan.. nak-nak kalu BerCamping dengan
Kekawan dan Awek!!!!
Fuh..
Terbaik ar..

Korang kenal Buah ini?
--
-
-
-
-
-





ini Adalah BUah Janggus

so? Apa kaitan dengan petua yang nak di kongsi???
dan apa kaitan dengan hutan dan camping???

JAWAPANYA:

1) Kalu korang nak gi MAsuk Hutan, Laut, Lombong, Tasek,Atau mana-mana tempat yang disyaki ada binatang berbisa seperti Kala jengking, ular dan sebagainya..... Petuanya adalah anda simpan 2 BIJI BUAH JANGGUS (BIJI LUAR) yang terkeluar tuh... dalam poket seluar anda... dan insyallah... tidak akan ada binatang berbisa yang akan ganggu anda.... Buktinya... Selepas Tengok NAtional Geo. Kat ASTRO, ada mamat Africa ni nak kena gigit ular Tedung selar... sewaktu berburu, tetapi ULAR tuh x jadi nak patuk dia Sebab BAU getah BUAH JANGGUS ni binatang Berbisa x suka....

2) Kalu anda bercamping dalam hutan dan x suka nak tidor dalam Khemah.... sebab panas atau Sempit atau sebagainya.... pastuh kena tidor luar.. tapi takut kena gigit nyamuk atau digangu binatang berbisa... caranya adalah..... anda buat unggun Api... dan Ambik 2 BIJI BUAH JANGGUS (BIJI LUAR) lempaq dalam unggun api yang anda buat.... PAs tuh akan ada asap yang banyak sebaik saja anda LEmpaq.. disebabkan getah pada biji tuh... dan anda boleh tidor dengan nyeyak... x perlu risau binantang berbisa or nyamuk



Selamat Mencuba...

Isnin, 10 September 2012

X-Klusiff- Dato' Siti Nurhaliza buka Station Radio Sendiri


Radio CTFM - Inspirasi Muzik Siti Nurhaliza

telah beroperasi sejak 15 Jun 2009, CTFM mempunyai ramai pengikut setia yang mendengar siaran kami sepanjang 24 jam, 365 hari setiap tahun.
Siaran CTFM boleh anda ikuti secara online sahaja atau mendengar menerusi Aplikasi SmartPhones untuk iPhone, Blackberry dan Android (Samsung). Dj Dj pula bersiaran tidak mengikut waktu yang ditetapkan.
Diantara laman sosial milik kami adalah Facebook, Twitter dan Youtube. ​Siti Nurhaliza juga tahu tentang kewujudan radio ini dan menyokong perjalanan radio CTFM ini.
CTFM kerap kali menjadi radio rasmi bagi mengundi Siti Nurhaliza, sebagai contoh adalah Anugerah Bintang Popular Berita Harian & Anugerah Planet Muzik.
Oleh kerana CTFM tidak mempunyai DJ sepenuh masa, nisbah % siaran CTFM adalah 90% dalam keadaan auto dj mode dan 10% menerusi siaran langsung.
​​
BAGAIMANA IA MULA?
​​
Pada awal permulaan radio ini, nama asal sebenar radio CTFM adalah Webcast HDSN yang bermaksud Webcast Hajah Dato Siti Nurhaliza. Ia ditukar kepada CTFM kerana sebutannya ringkas dan ia kena dengan Siti Nurhaliza.
CTFM menggunakan laman web blogger bagi menampung infomasi kepada pendengar, serta menggunakan aplikasi percuma untuk menyiarkan lagu lagu menerusi Flatcast dan Shoutcast (Server Percuma). CTFM kelihatan lebih mantap apabila menggunakan platfom berbayar bagi memberi perkhidmatan terbaik kepada pendengar. ​
Pada awal Februari 2010, Tagline 'Inspirasi Muzik Siti Nurhaliza' diperkenalkan bagi menguatkan lagi 'tiang' CTFM. Tagline ini amat sesuai digunakan kerana CTFM hanya memutarkan lagu dari Siti Nurhaliza sahaja.
​​
CTFM juga mempunyai ramai pengikut setia. CTFM juga sentiasa dan akan terus beri yang terbaik kepada pendengarnya.

Dengarkan Radio CT F.M hanya di Sini... 
Klik Sini>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> SINI

Isnin, 3 September 2012

PANAS!!! Jumpa Pocong Tepi Semak


3 Orang Bangla Jumpa Pocong Tepi Semak

ALOR GAJAH: Penemuan sekujur ‘mayat’ berbalut kain putih yang terdampar di tepi semak berdekatan jalan di Paya Mengkuang-Kuala Sungai Baru, di sini, mencetuskan suasana gempar terutama bagi tiga sahabat yang sedang memotong rumput di kawasan berkenaan, semalam.

Kejadian disedari jam 11.45 pagi oleh warga Bangladesh dikenali sebagai Mohd Rufiq, 20, bersama dua lagi rakan senegaranya yang sedang berehat di bawah pokok, 10 meter dari tempat kejadian.

Menurut Rufiq, dia yang terkejut melihat bungkusan kain putih berupa ‘pocong’ itu pada awalnya menyangka ia mayat dikafankan dan dibuang ke dalam sungai oleh individu tidak bertanggungjawab.

“Saya menghampiri bungkusan putih yang kelihatan berdarah dan masih baru dan tidak lama kemudian seorang penyelia sebuah ladang berhampiran tiba di tempat ‘mayat’ itu ditemui,” katanya.

Dia berkata, curiga dengan bungkusan putih itu, mereka menghubungi polis untuk tindakan lanjut.

“Pada mulanya, saya mahu membuka ikatan bungkusan itu, tetapi membatalkan niat berkenaan kerana mendapati ada beberapa tompokan seperti darah,” katanya.

Kata Rufiq, dia lega apabila hasil pemeriksaan polis mendapati bungkusan putih itu bukan mayat manusia.

“Bungkusan yang diikat kemas itu turut mengandungi bunga-bungaan serta limau nipis yang dipotong dan dibalut dalam sehelai kain batik serta diikat menyerupai mayat,” katanya.

Sementara itu, Pengerusi Pegawai Syarak negeri, Datuk Abu Khir Jamaluddin ketika dihubungi berkata, ia satu amalan syirik yang masih diguna pakai pihak tertentu.

“Segelintir penganut agama di negara ini berpendapat ia satu ritual menghalau hantu dan membuang sial yang lebih sinonim di kalangan masyarakat Melayu,” katanya.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Umar Ali Shaifuddin Shaharuddin mengesahkan menerima laporan mengenai kejadian berkenaan.

Sumber

4 September 2012.... MAsyuk LAgi....

Alhamdulilah.....

Hari ini 9 September 2012...
SAP VENTURE III
saya 
MAsyuk LAgi...
kali ini
RM 7.00 sahaja....

setakat Jam 1.02 Petang

x Sabar nak 
tunggu 
Petang nanti..

Harap-harap berganda la
huhhuh

ni Screen Shot

pengeluaran untuk hari ini.....memang terbaik ar SAP ni... sapa2 yang x join tuh rugi beb!!!!.. klik ja mana-mana link dibawah:...

http://rm30.ibct.my/1087
http://rm30.ibct.my/1086
http://rm30.ibct.my/839

Sedutan Siri komedi Citizen Khan didakwa hina Islam



Stesen televisyen BBC dikecam oleh ramai selepas menyiarkan sebuah siri komedi "Citizen Khan" mengenai keluarga Islam yang didakwa menghina Islam.

Dipetik daripada Mynewshub, siri pertama siri komedi ini disiarkan, BBC telah menerima 200 aduan yang menyifatkan sebagai menghina dan memalukan umat Islam.

Salah satu babak yang membangkitkan kemarahan umat Islam adalah apabila anak perempuan Mr Khan yang bermekap tebal, tiba-tiba berlari ke bilik dan memakai tudung sambil berpura-pura membaca Al-Quran, ketika bapanya masuk rumah.

Siri komedi yang diarahkan Adil Ray itu menerima dikritik kerana banyak mengulangi adegan sterotaip melibatkan keluarga Islam di Britain termasuk masalah ketika mengatur perkahwinan.

Sementara itu, BBC menerusi jurucakapnya memberitahu bahawa watak dalam siri tersebut hanyalah rekaan sebagai watak komedi dan tidak mewakili mana-mana masyarakat.

Rozita Che Wan bakal bernikah November ini?


Pelbagai spekulasi mengenai kisah percintaan dramatis, Rozita Che Wan ini yang tidak pernah putus. Kini pelakon jelita, Rozita Che Wan atau lebih mesra dipanggil Cik Ta dikatakan bakal mengakhiri zaman jandanya pada November ini.

Menurut laporan dari Harian Metro, Cik Ta telah membuat keputusan untuk menamatkan zaman solonya bersama seorang ahli perniagaan yang mempunyai empayar perniagaannya sendiri di Johor Baharu.

Mereka dikatakan telah lama berkenalan namun baru-baru ini dia menyatakan hasrat untuk mendirikan rumah tangga setelah merasakan ahli perniagaan tersebut atau dikenali dengan nama Bob adalah calon yang paling sesuai.

Sebelum ini, ramai pihak mengaitkan Cik Ta mempunyai hubungan istimewa bersama Shahir AF, Zain Saidin, Dato K dan juga Beego namun ternyata dakwaan tersebut adalah rekaan semata-mata dan tidak benar.


PANAS!!!! Sultan Selangor persoal Org Kuat Selangor Sebab jemput Anwar


Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah mempesoalkan tindakan kerajaan Pakatan Rakyat (PR) Selangor menjemput Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai tetamu kehormat sewaktu Sambutan Kemerdekaan ke-55 peringkat negeri malam Khamis lalu.

Dipetik Sinar Harian, Setiausaha Sulit baginda, Datuk Mohamad Munir Bani berkata tindakan oleh PR Selangor itu menimbulkan tanda tanya kerana Anwar (gambar) tidak menjawat sebarang kedudukan tertinggi di peringkat negeri, sebaliknya hanya bertindak selaku Penasihat Ekonomi negeri.
"Tuanku Sultan melahirkan rasa pelik mengapa Anwar  yang tidak berada dalam jawatan tertinggi negeri menjadi tetamu kehormat. Beliau tidak memegang sebarang portfolio rasmi kecuali sebagai Penasihat Ekonomi.

"Kebiasaannya kalau Tuanku tidak dapat hadir dalam program rasmi negeri, Menteri Besar akan menggantikan baginda untuk memberi ucapan," katanya dan menambah, "tetapi mengapa Anwar yang dijemput, ini program rasmi, bukan politik."

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak semalam turut menegaskan, tindakan kerajaan PR Selangor itu yang tidak menjemput Sultan ketika sambutan ambang Kemerdekaan di Dataran Shah Alam  bukanlah satu tindakan yang mengejutkan.

Sebaliknya, beliau berkata kerajaan negeri itu juga lebih menghormati Anwar yang tidak mempunyai "locus standi" berbanding Sultan Selangor.

"Soal tidak hormat Sultan Selangor bukan mengejutkan kita ... mereka lebih hormat penasihat ekonomi yang tidak ada locus standi," tegas Pengerusi Barisan Nasional (BN) itu ketika Majlis Rumah Terbuka BN Selangor semalam.

Tambah Najib, Sultan adalah simbol kepada perpaduan dan kedaulatan negeri dan seharusnya baginda diberi penghormatan.

Namun tindakan PR itu adalah bukti kepada banyak perkara yang cuba diubah dan dilakukan PR, namun tidak berjaya disebabkan Putrajaya masih lagi di bawah penguasaan BN.
"Baginda adalah simbol kepada negeri yang perlu kita hormati," katanya lagi.

Sementara itu, Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim menyerahkan kepada Setiusaha Kerajaan Negeri (SUK) Datuk Khusrin Munawi untuk memberikan penjelasan berhubung isu tersebut.
"Sejak 2007 program merayakan ambang Merdeka bukan melalui Pejabat Menteri Besar, tapi Pejabat SUK," kata Khalid.

Beliau turut menjelaskan terdapat satu jawatan dalam Pejabat Menteri Besar yang diwakili pegawai kerajaan dalam perbincangan untuk melaksanakan program berkenaan.

"Ini bukan penglibatan politik tetapi sambutan ambang Kemerdekaan ini dilaksanakan pegawai kerajaan yang sudah melakukan perkara itu sejak beberapa tahun lalu.

"Saya sudah empat tahun merayakan Kemerdekaan dan semuanya dilakukan pejabat SUK, saya tidak nampak perbezaan yang berlaku ... Penjelasan terbaik boleh dibuat Datuk SUK," katanya.

Tambah Khalid, beliau juga akan berjumpa Sultan Sharafuddin setiap Rabu, dan akan bercakap berkenaan perkara berbangkit berkenaan Rabu ini dengan baginda.

Kerajaan PR Selangor telah menerima tekanan daripada pemimpin BN kerana dikatakan membelakangkan Sultan Selangor apabila tidak menjemput baginda dalam sambutan ambang Kemerdekaan di Shah Alam pada malam Khamis lalu.

Pakwe ADELE.... Hensem x? jum Layan!!!


Penyanyi popular, Adele dikatakan sudah berkahwin selepas dilihat memakai sebentuk cincin di jarinya.

Seperti yang dilaporkan majalah Life & Style, penyanyi kelahiran British itu dilihat sangat gembira bersama kekasihnya Konecki, yang mana mereka dilihat keluar membeli belah dan makan bersama. "Dia kelihatan amat gembira dan ianya jelas dapat dilihat pada wajah ibu mengandung itu," kata sumber.



Pelantun yang popular dengan lagu "Set Fire To The Rain" itu juga dikatakan memakai sebentuk cincin di jarinya, dimana sebelum ini terdapat laporan yang menyiarkan Konecki sedang mencari cincin yang sesuai untuk teman wanitanya itu.

Sementara itu, terdapat satu sumber yang memberitahu bahawa dia sendiri telah menghadiri majlis perkahwinan kedua-dua selebriti itu pada bulan Julai yang lalu.





Tahniah ye Akak ADELE....

Anwar pertahan pengibaran bendera Sang Saka Malaya

Ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mempertahankan tindakan beberapa pemuda yang mengibarkan Sang Saka Malaya dan bukan bendera kebangsaan, Jalur Gemilang, semasa malam ambang Kemerdekaan baru-baru ini.

Ketua umum PKR berpendapat bahawa Sang Saka Malaya merupakan sebahagian dari sejarah negara.
Pemimpin dari Barisan Nasional (BN) telah menuduh Pakatan Rakyat (PR) cuba untuk menukar bendera kebangsaan, di mana PR menafikan.

“Sang Saka (Malaya), mengikut interpretasi anak muda, haruslah diperkenalkan kerana ini juga salah satu bendera yang diperkenalkan oleh pejuang-pejuang bangsa,” kata Anwar kepada wartawan.

“Apa salahnya generasi muda mengetahui tentang sejarah, tentang Sang Saka?”
Dia juga berkata bendera Umno juga nama asalnya ialah Sang Saka Bangsa.

Seorang blogger telah mengaku mengibarkan bendera “alternatif” di Dataran Merdeka pada Khamis lalu, tetapi berkata mahu memperkenalkan kepada awam tentang sejarah negara.

Bersambung.....

FITNAH: Shila Amzah perjelas isu persenda hijab


Selepas dicemuh kerana dikatakan mempersendakan hijab berikutan penampilannya yang tidak bertudung dalam program raya, penyanyi dan pelakon, Shila Amzah tampil memberi penjelasan berhubung isu tersebut.
"Saya terima banyak teguran dan kritikan akibat penyiaran itu. Mungkin mereka tidak tahu rakaman itu dilakukan sebelum saya bertudung. Ramai yang menyalahkan saya dan menuduh saya bertudung itu hanya sekadar 'hangat-hangat tahi ayam'. Malah ada yang menganggap saya mempersendakan hijab.
"Saya kecewa dan terkilan dengan apa yang berlaku. Namun saya tidak menyalahkan stesen tv dalam situasi ini. Walaupun saya cuba menyepikan diri seketika, namun saya sedar masih ada peminat yang menyokong saya dari belakang," katanya kepada Sinar Harian.
Menurutnya, walaupun dirinya ditimpa pelbagai kontroversi, dia tetap menjaga karier nyanyiannya, dan baru-baru ini dia telah mengambil keputusan untuk mengaktifkan kembali akaun Twitternya selepas menutup laman sosialnya sejak seminggu lalu.
"Banyak respon saya terima sehingga saya rasa bersalah dengan peminat pula. Ada yang suka dan ada juga tidak suka. Apa pun, demi peminat saya kembali mengaktifkan Twitter saya," kata pelantun "Patah Seribu".
Dalam perkembangan lain, Shila bakal menyertai pertandingan Asian Wave di kota Shanghai pada 18 September nanti.
"Pada 31 Ogos (hari ini) ini saya akan berangkat ke sana selama seminggu. Jika saya berjaya melepasi peringkat saringan, saya akan berentap sekali lagi pada 18 September nanti.
"Saya sangat berbangga kerana dapat mewakili Malaysia dalam pertandingan besar ini. Sebelum ini, memang saya berhasrat untuk berkunjung ke Shanghai," katanya.

DOUBLE Pengeluaran 3 SEPTEMBER 2012

Salam...
ALhamdulilah.....
hari ini 
3 SEPTEMBER 2012
aku dah pohon pengeluaran 
DOUBLE...
walaupun x banyak 
tapi alhamdulilah....

Screen Shot 
untuk hari ini
-
-
-
-
-
 
Double pengeluaran untuk hari ini.....memang terbaik ar SAP ni... sapa2 yang x join tuh rugi beb!!!!.. klik ja mana-mana link dibawah:...

http://rm30.ibct.my/1087
http://rm30.ibct.my/1086
http://rm30.ibct.my/839


Selasa, 28 Ogos 2012

GAMBAR EXKLUSIF :Samsung Membayar Apple $ 1 Bilion dengan Menghantar 30 Lori Penuh 5 Cents syiling

Samsung Membayar Apple $ 1 Bilion dengan Menghantar 30 Lori Penuh 5 Cents syiling
Samsung vs Apple




pagi ini lebih daripada 30 trak yang dipenuhi dengan syiling 5 sen tiba di ibu pejabat Apple di California. Pada mulanya, yang syarikat keselamatan yang melindungi kemudahan berkata ia telah dialihkan ke tempat yang salah, tetapi minit kemudian, Tim Cook (Ketua Pegawai Eksekutif Apple) menerima panggilan dari Samsung Ketua Pegawai Eksekutif menjelaskan bahawa mereka akan membayar $ 1000000000 dolar untuk denda baru-baru ini dengan yang diutuskan terhadap Selatan syarikat Korea dengan cara ini.

bahagian lucu adalah bahawa dokumen yang ditandatangani tidak menetapkan kaedah pembayaran tunggal, jadi Samsung berhak untuk menghantar  kepada pencipta iPhone sedolar bilion seperti yang mereka fikirkan terbaik.

Lee Kun-Hee berkata, taktik kotor, menyebabkan  Pihak Apple sakit kepala kerana mereka perlu untuk memohon untuk mengira semua wang itu, dan memeriksa jika ia adalah lengkap dan cuba untuk mencari bank bagi mengira semua duit yang telah dihantar oleh pihak Samsung.


 

Lee Kun-hee, Pengerusi Samsung Electronics, memberitahu media bahawa, syarikat itu tidak akan takut oleh sekumpulan "Geeks dengan gaya" dan bahawa jika mereka mahu bermain kotor, mereka juga tahu bagaimana untuk melakukannya.

Anda boleh menggunakan syiling anda untuk membeli minuman di mesin sedikit untuk hidup atau mencairkan syiling untuk membuat komputer, itu bukan masalah saya, saya sudah membayar mereka dan memenuhi undang-undang.

Sejumlah 20000000000 syiling, telah disampaikan dan berharap untuk menamatkan persengketaan pada minggu ini.



 Mari kita lihat bagaimana Apple akan bertindak balas terhadap ini????

TERBARU... INCOME HARI INI.. 29 OGOS 2012

Salam...
Alhamdulilah...
Rezeki masih lagi dipihak saya
Syukur
kepada ALLAH...

Penawaran HEBAT dari SAP VENTURE III.. memang terbaik... anda ingin mendapat income macam saya dapat.. klik ja mana-mana link dibawah:...

http://rm30.ibct.my/1087
http://rm30.ibct.my/1086
http://rm30.ibct.my/839

Isnin, 27 Ogos 2012

INCOME 27 OGOS 2012....

Salam....

Thanks SAP VENTURE III...
Hari ini 
27 Ogos 2012

Masyuk lagi..

Penawaran HEBAT dari SAP VENTURE III.. memang terbaik... anda ingin mendapat income macam saya dapat.. klik ja mana-mana link dibawah:...

http://rm30.ibct.my/760
http://rm30.ibct.my/992
http://rm30.ibct.my/1086
http://rm30.ibct.my/1087
http://rm30.ibct.my/839

Jumaat, 24 Ogos 2012

INCOME 24 OGOS 2012....... JUM LA JOIN SAYA...

Salam semuanya......

Saya nak tunjukkan income yang saya dapat untuk 
hari ini


anda inginkan Income macam saya
HARI-HARI 
dapat DUIT

kalu nak join mcm saya

PILIH LINK 
pilihan anda untuk
 JOIN
klik ja Link dibawah:

Khamis, 23 Ogos 2012

TERBAIK.... CARA NAK CARI SIDE INCOME LUMAYAN...

*** SAP Venture III ***

Tukar RM30 Kepada RM2,370 Dalam 4 Minggu!

  • Tak perlu cari orang
  • Tak perlu promosi
  • Tak perlu siar iklan
  • Tak perlu buat blog
  • Tak perlu kecoh kat FaceBook
  • Tak perlu bising kat Twitter
  • Tak perlu post apa-apa kat forum
  • Tak perlu spam email rakan-rakan pejabat
  • Tak perlu menulis sebarang artikel yang memecahkan kepala anda...

Semuanya "Fully Automated!"

Bagaimana???!!

Hanya Beli Pakej Mengikut Bajet Anda
Dan Lihat Hasilnya Dalam 4 Minggu!

AMARAN: Pakej ini dikuasakan oleh SAP!
Dengan SAP, Pemasaran Adalah TIDAK PERLU!
Ramai sudah maklum, SAP merupakan satu fenomena luar biasa dalam aktiviti
pemasaran online di Malaysia. Namun, kos aksesnya yang tinggi menyebabkan tidak ramai yang mampu memiliki aksesnya. Apatah lagi untuk memiliki terus perisian yang menjangkau nilai puluhan ribu ringgit ini.
Tak Tumbuh Tak Melata, Tak Sungguh Orang Tak Kata
Anda lihat sendiri apa kata pengguna, tanya mereka secara terus!
Sebagai alternatif, kami telah sediakan beberapa pakej khas untuk anda supaya dapat
merasai sedikit kehebatan yang dimiliki SAP tanpa perlu mengeluarkan perbelanjaan yang tinggi.

Lihat Pelan Pemasaran Yang TAK PERLU
Anda Lakukan Untuk Menjana Pendapatan Hebat!

Sistem Forced Matrix 5 x 10 Dengan Komisen Introducer RM4.00
Level Komisen Ahli Jumlah Kumulatif
1 RM4.00 5 RM20.00 RM20.00
2 RM4.00 25 RM100.00 RM120.00
3 RM3.00 125 RM375.00 RM495.00
4 RM3.00 625 RM1,875.00 RM2,370.00
5 RM2.00 3,125 RM6,250.00 RM8,620.00
6 RM2.00 15,625 RM31,250.00 RM39,870.00
7 RM2.00 78,125 RM156,250.00 RM196,120.00
8 RM2.00 390,625 RM781,250.00 RM977,370.00
9 RM1.00 1,953,125 RM1,953,125.00 RM2,930,495.00
10 RM1.00 9,765,625 RM9,765,625.00 RM12,696,120.00

Tak Perlu Tengok Sampai Level 10,
Level 4 Pun Dah Cukup!

Ingat Syaratnya!!!

Sertai Kami Dan JANGAN Cari 5 Orang
Semuanya SAP Yang Uruskan!

Sedikit masa lagi anda akan terfikir, dengan pakej murah pun dapat menjana
pendapatan sehebat ini, apatah lagi jika benar-benar memperoleh akses SAP yang sebenar!

Lihat Diagram Tindakan Kerja Anda:

Wujudkah program sebegini tetapi tak guna SAP?
Mustahil! Kalau ada tolong beritahu saya...
JOM JOIN SAYA 

Selasa, 14 Ogos 2012

14 OGOS 2012.... MAsyuk LaGii....

Alhamdulilah...
baru je pas CASH OUT hari ini
14 Ogos 2012...

Apa yang anda tunggu lagi
Jum
lah 
Join SAP VENTURE III

jum singgah sini mcm
mna nak dpt mcm saya dapat 

nak tau saya dapat banyak mana dah...

Ahad, 5 Ogos 2012

6 OGOS 2012... DUIT mASYUK LAGi...

Assalamualaikum...

HAri ini 
6 OGOS 2012

MAsyuk Lagi wei...

Kali ini Saya Dapat RM 20.00

ni bukti dari 
MAYBANK


dan ini dari penyata 
AKAUN SAP VENTURE III

Semuanya 
Alhamdulilah
Hari-hari mAsyuk...

NAk tahu lebih lanjut 
Klik JA 

nak tengok bape banyak dah saya dapat
Klik Ja 
SINI
SINI pun ada

Rabu, 1 Ogos 2012

DUIT MASUK LAGI HARI ini 2 Ogos 2012.... Jum Singgah!

Assalamualaikum....
ape kabor 
semua teman-teman 
Blogger sekalian

hari ini nenek Jemah 
nak hebah la skit pasal SAP VENTURE III
yang baru ja Nenek JEmah JOIN
la
.....

bukan apa uallzzzz
hari ini 2 Ogos 2012
dah cash out
RM 12.00
hinggit la wei...


ingat x apa yang i post sebelum ni...
30 JULAI 2012 --- MAsyuk
31 JULAI 2012 --- MAsyuk

juga...
hari-hari
masyuk duit...

modal pun x banyak uallzzz....
RM 30.00 ja...

ni bukti lagi dari MAYBANK2U

 kalu anda nak mengetahui
lagi dengan lebih mendalam..

KLIK ja kat
SINI

tak pun boleh ADD facebook
saya di
https://www.facebook.com/azhar.aziz.75

saya akan membantu
anda sehingga anda berjaya...

thanks semua..
Assalamualaikum.....



Sapa Nak LINK IKLAN ADSENSE TREASURE...... Jemput Singgah...

Assalamualaikum W.B.T

Selamat Bertarawikh semuanya
Yang Penting buatkan
Walaupun 8 Ja
KO HAdo!

huuhuuh

oklah..
Seperti Entri yang dinyatakan kepada 
anda seperti diatas

mengenai CARA PENGIKLANAN 
dengan MENGGUNAKAN
ADSENSE TREASURE
...


ermm...
mesti semua mengeluhkan
sebab.... kalu sapa yang nak buat iklan dengan ADSENSE ini
blog, web 
haruslah berbahasa INGGERIS

larat ke nak karang wei??
yang melayu pun x
terUPDATE

TApi
jangan risau 
walaupun blog anda berbahasa MELAYU
saya akan bagi FULL WinRAR kepada anda
mengenai ADSENSE TRESURE ini
NAK?

 TAPI aku x bagi FREE la..
inilah dinamakan BISNESS wei..

x nak?
tak da hal....
sebab aku cabar korang untuk
daftar sendiri
WEB or BLOG 
korang tuh
dengan ADSENSE 
sah-sah kena tolak
huhuhuu


aku JUAL x mahal la wei
RM 30.00 

nak tau apa yang anda dapat bila
Anda bayar RM30.00 tuh



1) Full WinRAR cara pengiklanan ADSENSE TREASURE = Letak di web anda, jana income pasif melalui Adsense. Install dan tinggal, ramai yang sudah merasa hasilnya.


2) Full WinRAR 40 Koleksi Tema WordPress Premium = Mula berblog seperti seorang profesional dengan tema WordPress yang eksklusif, kemas dan cantik


3) Perisian Bina Blog: Build Blog Fast = Tukarkan blog personal anda menjadi blog yang menjana pendapatan.


4) 50 Koleksi Laman Niche = Letak di webserver anda, letak kod Adsense, jana trafik dan dapatkan income pasif dengan bayaran per klik yang tinggi.


5) Flawless Reflection WP Minisite = Buat minisite melalui WordPress dengan mudah dan pantas, dan paling penting kelihatan mempunyai imej yang eksklusif, kemas dan cantik.


6) 50 Koleksi Layer Photoshop Glossy = Serikan laman web anda dengan imej glossy melalui penghasilan lapisan glossy photoshop.


7) Instant Video Sites = Pasang di webserver anda dan letak kod Adsense. Jana trafik mudah dengan video orang lain, satu lagi sumber pendapapan pasif!


8) Video Tulisan Pro = Video panduan menghasilkan tulisan gempak menggunakan Photoshop, supaya produk anda laris meletup di internet!


9) eBook: WordPress Secret = Dapatkan tips-tips rahsia menjana pendapatan melalui blog dengan menggunakan platform WordPress.


nak tau apa kelebihan iklan melalui
ADSENSE TRESURE ni

terlalu banyak
korang carilah ye
kat google tuh
bercambah-cambah kelebihan dia....

salah satunya adalah pasal income

tengoklah
-
-
-



kalu anda betul-betul berminat
just MESEJ saya 
017-9439349
atau tinggalkan mesej anda di 
FACEBOOK saya

Isnin, 30 Julai 2012

31 JULAI 2012... MASYUK LAGI BEB!!!!!

Assalamualaikum....
Selamat Berpuasa Semua...

Macam biasalah ye..
Pencuri Maya  
akan Tunjukkan kepada anda

yang hari ini
31 JULAI 2012

Kamek MAsyuk lagi

nak tau hari ini kamek 
dapat berapa hinggit
jeng
jeng
jeng
-
-
-
hari ini kamek dapat RM9.00

setakat pukui 1.52 Petang ni
lah ye..
belum lagi masuk 
petang n malam
lagi bertambahlah
income kamek...

ok nie 
print screen dari
Akaun SAP VENTURE III 
KAmek


bukan apa
Yang 
TERGEZUT nya
semalam baru ja 
KAMEK cash out RM15.00

hari ini dah masuk RM 9.00

syukur sangat-sangat..
nampaknya POst kamek untuk
bulan nie asyik MASYUK ja
nak buat macam mana
rezeki BUlan Puasa...

Nak tau MAcam mana 
SAP VENTURE ini 
BERFUNGSI

klik ja

oklah nak MAndy jab.
assalamualaikum...

30 JULAI 2012... MAsyuk LAgi...

Assalamualaikum....
Salam ramadhan diucapkan 
kepada Semua 
Kengkawan YAng saya kasihi Sekalian...

Alhamdulilah...
hari ini 
30 JULAI 2012

MAcam biasalah ye....
AKU MASYUK LAGI!!!!!!!!!!!

nak tau BApe
Hinggit Aku dapat ari ini
-
-
-
-
-
Hari ini Aku dapat RM 15.00 Malaysia
cikit???
Bagi aku x sikit la..
Sebab HAri-HAri mAsYUK ma....
kalu Sehari RM15.00
kalu sebulan???
korang darab ar sendiri...

YAng penting 
Sistem SAP VENTURE III nie
SEmuanya Automatik
Xpayah nak terhegeh2 
cari Downline bagai
Semua SAP yang 
uruskan

Aku just DOk umah
Layan Anak buah
buka FB 24 jam...

kalu nak duit 
cek ja
dekat akaun...
and terus  ja pohon pengeluaran
tak sampai 2 JAM 
dah masuk dalam akaun...

ni mesej yang baru aku terima
kata duit aku dah masuk 
dari MAYBANK


x caya lagi...

oklah ni bukti dari 
MAYBANK2U


semua ini mudah
dengan
SAP VENTURE III

nak tau lebih lanjut baca 

tak sabar nak tunggu hari-hari seterusnya....
oklah
bye-bye
assalamualaikum....

Jumaat, 27 Julai 2012

Alhamdulilah 28 Julai 2012... Masyuk LAgi...

Assalamualaikum...
Selamat berpuasa Semua
HAri hari kelapan kita semua Berpuasa...

MAsyuk... MAsyuk... MAsyuk
itulah kegembiraan aku hari ini
28 JULAI 2012

ternyata duit aku 
dari SAP VENTURE III 
masuk lagi
Tapi untuk Hari ini
RM 15.00
sahaja...
OKlah tuh...

Atleast aku 
boleh gi bazzar ramadhan
nak beli ayam percik
huhuhuhuhuh

ni bukti dari Maybank
untuk transaksi hari ini


ini emel yang kau dapat hari ini
dari IBCT yang mengatakan duit aku masyuk hari ini


dan ini dari MAYBANK


walaupun nilainya x banyak
tapi kalu hari-hari masuk
boleh sangat la

Nak tau berapa banyak yang aku dah dapat
KLIK 

kalu korang nak tahu
macam mana aku boleh dapat duit macam ni
klik ja sini
baca dulu
x paksa pun nak masuk

tapi pikirlah ye
untuk masa depan anda
ini adalah Site income
anda..

kerana SEMUANYA BERJALAN SECARA AUTOMATIK

nak tau lebih lanjut 
klik ja sini


oklah...
selamat beramal..
assalamualaikum....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ex-change Blog

Jom Sertai Kami
KakiBLOGGER
Image Hosted by ImageShack.us
Putera Melaka adiWidget Tutorial Blogspot
http://pugah-puguh.blogspot.com/"> Pugah-puguh.blogspot.com
AWAS ADA BOY

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes